lunes, 31 de diciembre de 2012

Identitat i Territori

El treball d'identitat i territori, és un treball realitzat conjuntament a l'assignatura de GITIC i COED, que hem realitzat per parelles. L'objectiu d'aquesta activitat és la posada en pràctica d'algunes eines que el Jorge ens ha ensenyat a les Sessions de GITIC, en el meu cas ha sigut l'elaboració d'un Prezi, així com la posada en pràctica també dels recursos i estratègies que hauriem de tindre clares alhora de parlar en públic després d'haver llegit, fet el treball i esmentat a classe a les Sessions de COED, els 'truquets' bàsics per a la realització d'una bona exposició davant d'un públic.
El títol del meu treball és "La colla d'amics", i l'hem realitzat l'Helena Crespo i jo.
Crec que no resumirà millor que res el meu treball si us deixo aquí l'enllaç de la presentació del Prezi que hem realitzat jo i l'Helena.
Hem escollit aquest tema, ja que tant l'Helena com jo, creiem que la colla d'amics és un aspecte fonamental en la vida quotidiana de cada un de nosaltres, ja que és amb les persones amb les que compartim més coses, les que estan en els bons i en els mals moments i, hem intentat abarcar el màxim de camp possible en aquest tema, ja que és un tema molt extens i hem volgut plasmar quin és el motiu de formació d'una colla d'amics, què entenem per colla d'amics, que la possibilita, per a què ens serveix..
Crec que aquesta activitat m'ha servit per relacionar els continguts de GITIC i de COED, m'ha servit per posar en pràctica les coses que havia llegit anteriorment al llibre "Com parlar bé en públic"i, m'ha servit també per perdre la por definitivament a les exposicions i al parlar en públic com a mínim davant dels meus companys de classe, ja que cada cop els vaig coneixent més i, al haver passat ells també per la mateixa situació que jo, d'exposar davant de la classe, fa que els trobi més propers a mi.

1 comentario: